Інформаційно-творче агентство “ЮН-ПРЕС”

ВІДДІЛ  ІНФОРМАЦІЙНО-ТВОРЧЕ АГЕНТСТВО «ЮН-ПРЕС»

КИЇВСЬКОГО ПАЛАЦУ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА    

РЕАЛІЇ   СЬОГОДЕННЯ.

 

       У юних журналістів сьогодні є унікальна нагода писати з «натури» історію України: витоки – не замулені, погляди – не зашорені, відчуття – не притуплені.

 

Про агентство

Інформаційно-творче агентство «ЮН-ПРЕС» – це сучасний  столичний медіа осередок  позашкільного закладу.  Сьогодні це – успішна організація, яка надає освітні послуги високої якості, поєднуючи професіоналізм педагогів, різнопрофільність сфер навчання, комплексність профорієнтаційних заходів.

Стратегія агентства

«ЮН-ПРЕС» піклується про юних журналістів не тільки столиці, але й інших міст України та країн близького зарубіжжя. Безсумнівними досягненнями є успішна організація, реалізація та координація масштабних проектів:  Міжнародний фестиваль дитячої творчості , телебачення та преси «Золота  осінь Славутича», Міжнародний форум лідерів молодіжних організацій та молодіжної преси «Молодь України – Європи: право участі», Міжнародна молодіжна зустріч «Схід-Захід: єдина Європа. Молодіжне співробітництво», Всеукраїнська мережа комп’ютерних комунікацій «Дитячий парламентський рух та молодіжні мас-медіа   – реалізація Конвенції про права дитини в Україні», Міжнародний дитячий кінофестиваль «Артек», Міжнародний фестиваль «Моя земля – Україна», Міжнародний фестиваль юних журналістів «Місце зустрічі – острів А», Всеукраїнський фестиваль дитячих ЗМІ «Артек+», Міжнародний фестиваль-конкурс дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах», міський освітній холдинг «МедіаФест», Міжнародний мультимедійний конкурс «Молода КороНація», літературний конкурс «Мій Палац – моя родина»., а також дитячі редакції газет «Міст-М», «Шкільна столиця», інтернет-журнал «Молодь без кордонів».

Бути кращими

Агентство завжди прагне бути кращими у своїй сфері по рівню освітніх послуг, якістю та новизною інформаційно-просвітницьких заходів, проектів. Ми намагаємося не тільки йти у ногу із часом, але іноді робити кроки попереду, бо сучасна стрімка глобалізація невпинно охоплює інформаційну, освітню, мас-медійну, громадську, дозвіллєву сферу життя сучасної молоді.

 

Ми – одна команда

Інформаційно-творче агентство «ЮН-ПРЕС» – це команда професіоналів. Серед наших педагогів: редактори провідних газет та журналів України, журналісти-професіонали, викладачі провідних вишів України, співробітники провідних телерадіоканалів України та інтернет-видань. Відносини у нашій команді будуються на принципах взаємної поваги і довіри, вмінні слухати один одного. Тому наша робота – завжди злагоджена, цілеспрямована, і, від того – якісна!

«ЮН-ПРЕС» – сучасна модель медіаосвіти

Сьогодні «ЮН-ПРЕС»  надає щорічно освітні послуги високої якості більше ніж 500 гуртківцям, поєднуючи професіоналізм 27 педагогів, різнопрофільність сфер навчання, комплексність профорієнтаційних заходів для дітей та молоді столиці.

За 29 років  агентство логічно структуровалося, охоплює майже всі журналістські   напрямки, відповідає  уявленню  про  примірну «професіограму» журналіста, яка заснована  на сучасних теоретичних тенденціях  і досвіді роботи з юними журналістами викладачів агентства «ЮН-ПРЕС» .

Фактично ІТА «ЮН-ПРЕС» орієнтується на модель підготовки універсального фахівця соціальних комунікацій, який має володіти фахом кореспондента, літературного редактора, коректора, монтажера, звуко-, теле- і радіооператора, верстальника, відповідального секретаря, головного редактора, випускового редактора, прес-секретаря, PR-менеджера тощо. Не секрет, що для збереження конкурентоспроможності випускнику «ЮН-ПРЕС» необхідно вміти швидко орієнтуватися в інформаційному просторі, максимально використовуючи весь арсенал пропонованої медіапродукції посередництвом різних ЗМК (телекомунікаційних мереж, Інтернету, відео, преси і т. і.) як складниками сучасних соціальних комунікацій. Крім практичних навичок користування різними медіа, необхідність яких очевидна, істотно актуалізується значущість аналізу й синтезу просторово-часової реальності, здатності «читати», інтерпретувати, критично осмислювати та оцінювати медіатексти (тобто тексти, що передаються різними ЗМІ), здійснювати  їхнє  розкодування. У найближчих планах агентства – створення віртуальної школи та медіа-центру, територіальне функціонування яких буде значно ширшим за Київ: створення медіа – та відеотеки, організація дистанційного навчання, онлайн-акцій тощо.

 

Агентство «ЮН-ПРЕС» – стартовий майданчик…

Агентство «ЮН-ПРЕС» – стартовий майданчик для майбутнього журналіста-професіонала. Кращі наші випускники успішно складають іспити до профільних ВНЗ, працюють у редакціях газет, на радіо та телебаченні.

В агентстві  працюють  50 груп, в яких гуртківців вивчають основні напрями журналістики та соціальних комунікацій. Використовувані при цьому форми – студії, гуртки та клуби. До послуг журналістів-початківців як майбутніх фахівців із соціальних комунікацій: школа основ журналістики, де гуртківці комплексно засвоюють  основи журналістики, українську мову (лексика, стилістика), комп’ютерний дизайн і верстку; фотожурналістику; телевізійна студія (на базі колишньої кіностудії КПДЮ), де майбутні телевізійники навчаються  майстерності телеведучих, операторської майстерності, теле- та звукомонтажу, сценарної та режисерської майстерності, анімації; спецгрупи: прес-центр, радіожурналістика, PR та з’язки з громадскістю, копірайтинг у ЗМІ, журналістика («Абітурієнт»),  репортери, дитяча редакція газети «Міст-М», редакція газети «Шкільна столиця», комп’ютерний дизайн та верстка, дебат – клуб, культура мови журналіста, літературна творчість; прес-клуб; фотостудія «Ракурс», міський медіаклуб. Сучасне життя вимагає й нові напрями: web – журналістика, web – дизайн, інтернет – журналістика, цифрове фото тощо.  Фактично це серйозні бази навчальної практики. Характерно, що й сьогодні, як й 29 років потому, педагоги приділяють  велику  увагу саме практиці, без неї журналіст може «заіржавіти, як старе перо». Юні   журналісти   вчаться   вмінню   збирати й обробляти інформацію, брати   інтерв’ю, оцінювати, аналізувати події..

 

Мета та основні завдання

Сьогодні  викладачі  ставлять за мету – розвиток аналітичних і творчих здібностей, критичного мислення школярів у процесі опанування знань і практичних умінь, сприяння засвоєнню mini-кваліфікації,  індивідуальної диференціації та спеціалізації професій журналістського напрямку.

Основні завдання, насамперед, – підготовка молоді до життя в сучасних інформаційних умовах, сприйняття різноспрямованої інформації, розуміння її, усвідомлення наслідків впливу на свідомість, підсвідомість і поведінку аудиторії, опанування способів спілкування на основі невербальних форм комунікації за допомогою технічних засобів

Озброїти  журналіста-початківця  необхідними  знаннями, вміннями та  навичками  можна  кількома  шляхами, які,   є традиційними: це екскурсії, ділові ігри й тренінги, так і залучення їх до співпраці зі ЗМІ, що є солідним напрямком доуніверситетської підготовки  та  професійною  орієнтацією школярів. Важливо, що таке знайомство з фахом відбувається в «режимі реальності», вихованці  агентства  включені в редакційно-видавничий процес, як це в редакціях газет «Голос України» та «Хрещатик»  або телекомпанії  УТР «Всесвітня служба  України», Національної радіокомпанії  України та на радіо «Марія». Різнопрофільні структури такої моделі побудовані за принципом «рівний-рівному», тобто журналістські матеріли для молоді створені самою молоддю.  Далеко не всі з них прийдуть вступати на факультет (в інститут) журналістики, але вміння орієнтуватися в медійному суспільстві буде сформовано, перші практичні навички – отримані. Кількість тих хто вступає до профільних вишів щороку становить близько двадцяти  відсотків. Цей результат доволі пристойний. Хоча останнім часом випускники агентства нерідко віддають перевагу економічним, юридичним або філологічним факультетам. Молоді кореспонденти розуміють, що журналістика – це на все життя, а фахові знання у певній сфері тільки сприятимуть подальшому професійному вдосконаленню.

Координатор  шкільної  преси  

 

Шкільна преса є одним з пріоритетних напрямів столичної освіти, координатором якого вже 20-тий  рік є агентство «ЮН-ПРЕС». У 367 столичних  школах працюють корпункти, редакції газет, теле-, радіостудії, інтернет-ресурси та 10 прес-центрів інформаційних Рад старшокласників. Напрацьована  система  взаємодії та  співробітництва. Це та молодь, яка  стає організатором соціально-громадських проектів  у  своїх навчальних закладах і  районах. Це  –  авангард «ЮН-ПРЕСа», а представники цих пресових колективів поповнюють гуртки та студії агентства «ЮН-ПРЕС». Основним напрямом роботи є навчальні семінари  у формі  форумів  та прес толоки для представників шкільної преси, які  мають  цікаву  та  насичену  програму: міні-презентації, майстер-класи та вітальні з фахівцями: викладачами профільних ВНЗ, журналістами  молодіжних  та  «дорослих»  ЗМІ,  представники   державних та громадських організацій. Як  показує досвід, це є ефективна та цікава форма співпраці журналістів-початківців та професіоналів, навчальних закладів  столиці  та  агентства.

Понад 1500 юних журналістів  Києва щорічно  охоплено  проектом  «Медійний простір столиці».

 

 

Основні принципи діяльності ІТА «ЮН-ПРЕС»

 

Продуктивна мотивація
Перманентне оновлення змісту
Пошанування національних традицій
Орієнтація на розвиток інформаційно-комунікаційних технологій
Громадянська спрямованість
Пріоритет морально-етичних цінностей
Особистісний підхід

 

Правило трьох П

 

Сьогодні, як і 29 років  назад, агентство відіграє в житті молодих людей важливу роль тому, що допомагає  не тільки в отриманні певних знань та кваліфікації, а й у визначенні моральних цінностей. Бо  впевнена, що ще ніколи журналісти не були такі важливі для суспільства, ніж в епоху інформаційного вибуху. Ще ніколи не існувало такої нагальної потреби у компетентному  та наочному вступі в цю складну і прекрасну професію!

В своїй роботі  справжній журналіст завжди керується правилом  трьох «П»: ПОРЯДНІСТЬ,  ПАТРИОТИЗМ, ПРОФЕСІОНАЛІЗМ.  Саме на таких чинниках навчають  юних журналістів в інформаційно-творчому агентстві «ЮН-ПРЕС»!

Завжди чекаємо в ауд. №№ 244-249, 338 та медіазалах (ІІ поверх) Київського Палацу дітей та юнацтва

Тел. (044) 2809291, моб. 0507247190, 067 765 72 03