СИМВОЛ, КОД, ЗБРОЯ 🇺🇦 До Міжнародного дня рідної мови – 21 лютого

До Міжнародного дня рідної мови в інформаційно-творчому агентстві «ЮН–ПРЕС» Київського Палацу дітей та юнацтва відбувся коворкінг «Культура мови в ЗМІ й не тільки». 😎🎧📸📲
В умовах медійно розвинутого суспільства в наш час дуже важливо звертати увагу на мовну політику в державі. Мова є не тільки СИМВОЛОМ і КОДОМ, вона ― потужна ЗБРОЯ в руках того, хто нею володіє.
За законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», усі заклади освіти, ЗМІ, відповідні торгівельні установи та ін. у своїй діяльності послуговуються українською як державною мовою.
Уповноважений із захисту державної мови  Тарас Кремінь наголосив, що набрала чинності стаття 30 Закону, яка стосується використання державної мови у сфері обслуговування споживачів. До такої сфери відносяться крім інших, освіта та ЗМІ, в яких порушення мовних законів мають непоодинокий характер.
Мовний омбудсмен зазначив, що зі свого боку готовий усіляко сприяти, в межах своїх повноважень, організації виконання норм зазначених законів.
Адже, культура мови освітянина, як і журналіста ― це не тільки вміння оперативно, правдиво, аргументовано, яскраво і переконливо писати про події, говорити про них і показувати, а й стежити за своїми висловлюваннями, щоб не образити інших. Поняття “свобода слова” має дуже тонку грань… ✍️🎤
Відтак, вихованці агентства ІТА ЮН– ПРЕС Палацу та юні журналісти, під час майстер – класу знайомилися та аналізували фрагменти телепередач на таких популярних телеканалах, як: «1+1», «СТБ», «Інтер», на прикладі випусків новин: «ТСН», «Вікна-новини». У друкованій пресі звернули увагу на матеріали у виданнях «Дзеркало тижня» та «Вечірній Київ».🖥
Разом із викладачем ІТА ЮН-ПРЕС Веронікою Застольською вони плідно попрацювали над практичними кейсами аналізу помилок.