РЕКЛАМНА КОМУНІКАЦІЯ. ТРЕНІНГ З МЕДІАГРАМОТНОСТІ

Сьогодні в ІТА “ЮН-ПРЕС” відбувся медіатренінг “Українська мова в сучасній рекламній комунікації”.
Для вихованців гуртків “ЮН-ПРЕС”, юних журналістів столичних закладів середньої загальної та позашкільної освіти про рекламу, маніпуляційні та комунікативні складники розповіли викладачі кафедри стилістики та мовної комунікації Інституту філології КНУ імені Тараса Шевченка
Леся Василівна Шулінова, канд. філол. наук, доцент та Дмитро Валерійович Дергач, канд. філол. наук, доцент.

Під час тренінгу учнівська молодь дізналася про види реклами, структуру та впливовість рекламних текстів, особливості рекламних слоганів (для чого вони потрібні, яка їх функція), помилки в рекламних оголошеннях, зокрема стилістичні й граматичні, а також про те, як уникнути маніпуляційного впливу на людину.
Під час тренінгу учасники мали змогу практично створити власні рекламні слогани, написати влучний рекламний текст.