Національна дитяча гаряча лінія розширила електронні канали комунікації

З січня до березня 2020 року на Національну дитячу гарячу лінію надійшло майже 10 тисяч звернень, 69,8% – від дітей та підлітків. Найбільша кількість консультацій припала на березень – місяць, коли в країні розпочалися карантинні заходи.

Абоненти й абонентки отримували інформаційно-просвітницькі, психологічні та правові консультації. Найбільше – щодо насильства та жорстокого поводження з дітьми.

Нагадуємо, що Національна дитяча гаряча лінія розширила електронні канали комунікації.

Відтепер, отримати консультацію можна:
📲Messenger @childhotline.ukraine
📲Instagram @childhotline_ua
📲Telegram @CHL116111

А також у будні з 12:00 до 20:00 за безкоштовними номерами:
0 800 500 225 (зі стаціонарних) або 116 111 (з мобільних)

Детальніше щодо статистики звернень – дивіться в інфографіці ⬇️

Джерело: Національна дитяча гаряча лінія.