«БУТИ ТЕЛЕЖУРНАЛІСТОМ — ЦЕ БУТИ РОБОТОМ!»

Так вважають медійники Громадського ТБ, від яких звучали застереження про ненормований робочий графік, бути 24/7 на зв’язку, що професія телевізійника це не романтика, а ремесло. Радили багато читати, постійно слідкувати за подіями, не боятися експериментувати та вчитися швидко змінювати свої плани.
Про це та інше дізналися юні журналісти Інформаційно-творчого агентства «ЮН-ПРЕС» КПДЮ, коли на канікулах завітали на Громадське.

Екскурсія нагадувала зустріч давніх друзів, під час якої професіонали ділилися досвідом з майбутніми колегами. Журналісти озвучили секрет створення новин, розповіли про журналістські стандарти, фактчекінг та співпрацю
з BBC (Британська Телерадіомовна Корпорація).
Діти побували в епіцентрі підготовки новин, дізналися про закулісся сучасного продакшину, влаштували фотосесію у телестудії та на власні очі побачили роботу журналістів, операторів і режисерів монтажу.

Екскурсію, проводили відіографи (необхідна професія на ТБ — фахівець широкого профілю, який робить фільм від початку до кінця), які підкреслили, що універсальні журналісти сьогодні в тренді.

На каналі здебільшого працюють молоді фахівці, але є й знані журналісти. Керівництво Громадського відкрите для нових ідей, експериментів та готове взяти на практику талановиту молодь. Юних журналістів запросили приєднатися та поповнити групу фолловерів та отримувати порцію достовірних новин на hromadske.ua.

ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА. Громадське ТБ — це перший інтернет-канал в Україні, що розпочав роботу 22 листопада 2013 року на кошти, перераховані громадянами на краудфандинговій платформі «Спільнокошт» та міжнародними організаціями, які підтримують громадянську ініціативу у створенні незалежних медіа. Це гранти на сучасну техніку, нове обладнання, лекції, профільні тренінги, навчальні програми обміну, тощо. Сьогодні журналісти Громадського ТБ сподіваються на подальшу підтримку українців, бо створюють для них якісний телевізійний контент керуючись міжнародними стандартами. Телеканал розрахований на користувачів соцмереж (Instagram, YouTube, Facebook тощо).