Українські компанії об’єднались заради свідомого вибору кар’єри школярами

28055829 1541832555937463 4165193900918724502 n15 лютого 2018 р., Київ – Центр «Розвиток КСВ», Career Hub та партнери проекту «КАРТА ПРОФЕСІЙ»* вперше провели Форум для шкіл «Кар’єра зі школи: вибір і планування», що об’єднав педагогів-новаторів та представників українських компаній для обміну знаннями і досвідом. Мета заходу –  допомогти школярам визначитись із майбутньою професією.  Партнер заходу – Університет економіки та права «КРОК». Інформаційний партнер – Інститут модернізації змісту освіти МОН України.

Детальніше


«Я теж творю історію країни»

28058378 1970630609667941 1815845469193039442 n20 лютого в Україні було відзначено День Героїв Небесної сотні. Події чотирирічної давності нібито і недалекі. Проте вони багато що прояснили, відкрили очі, розставили все по своїх місцях, змусили українців повірити у власні сили і змінити країну.

У відділі соціальних ініціатив і партнерства Палацу відбулася зустріч з активістами Євромайдану, волонтерами АТО, підприємцем та письменником, Русланом Яновським та сержантом оперативного резерву, розвідником 137 –го батальйону морської піхоти Тарасом Чмутом.

Детальніше


 

«Я теж творю історію країни»

20 лютого в Україні було відзначено День Героїв Небесної сотні. Події чотирирічної давності нібито і недалекі. Проте вони багато що прояснили, відкрили очі, розставили все по своїх місцях, змусили українців повірити у власні сили і змінити країну.

У відділі соціальних ініціатив і партнерства Палацу відбулася зустріч з активістами Євромайдану, волонтерами АТО, підприємцем та письменником, Русланом Яновським та сержантом оперативного резерву, розвідником 137 –го батальйону морської піхоти Тарасом Чмутом.

Під час тематичної зустрічі під назвою «Я теж творю історію країни», гості поділилися з вихованцями Палацу спогадами про події Революції Гідності, учасниками яких вони були. Руслан Яновський брав активну участь у зимовому протистоянні на Євромайдані, отримав поранення. Враження від пережитого надихнули його до створення книги «Пробудження», яку він, за допомогою друзів з-за кордону активно продає на благодійних аукціонах. На одержані кошти купується військове спорядження, яке автор передає в зону АТО.

Тарас Чмут, закінчивши виш, добровільно пішов на військову строкову службу, півтора роки відслужив командиром відділення морської піхоти. Після служби продовжує волонтерську діяльність, допомагає збройним силам.

«Все залежить від кожного з нас. Ламати і перебудовувати себе та свій світогляд важко, особливо, якщо навколо десятки, а то й сотні людей вперто торочать, що вони знають краще, і не бажають нічого змінювати. Однак зробити це просто необхідно. Не намагайтеся переконати когось в чомусь, це марна трата сил і часу. Робіть те, що вважаєте за потрібне, і рано чи пізно вас підтримають, за вами підуть й інші» - таким було головне звернення гостей до молоді.

Закінчилися змагання Чемпіонату України 2018 року з трасових автомоделей серед міжнародних класів

28167169 906609439521649 1907690751655088923 nЗакінчилися змагання Чемпіонату України 2018 року з трасових автомоделей серед міжнародних класів. В перегонах приймали участь представники з п"яти регіонів України. В командній боротьбі перемогу отримали спортсмени Сумської області, друге місце м. Київ, третє Київськаобл.

Детальніше


 

Закінчилися змагання Чемпіонату України 2018 року з трасових автомоделей серед міжнародних класів

Закінчилися змагання Чемпіонату України 2018 року з трасових автомоделей серед міжнародних класів. В перегонах приймали участь представники з п"яти регіонів України. В командній боротьбі перемогу отримали спортсмени Сумської області, друге місце м. Київ, третє Київськаобл. В першості юніорів, учасники вибороли такі місця :

клас «Ретро»:

1 місце- Добіаш Олександр , Київський Палац 
2 місце- Шишов Ростислав, Сумський центр технічної творчості
3 місце- Буділовський Олександр, Сумський центр технічної творчості

клас G-12:

1 місце- Добіаш Олександр , Київський Палац, встановивши новий рекорд траси в цьому класі 341.78 кіл.
2 місце- Гузела Андрій, Сумський центр технічної творчості
3 місце- Шишов Ростислав, Сумський центр технічної творчості

Вітаємо переможців !!!

Семінар-практикум "Основи робототехніки Lego Lego Mindstorms EV3"

28056175 1970681139662888 7117509539766868464 n20.02.2018 року на базі Education HAB за запрошенням партнера КПДЮ "Інноваційні освітні рішення" пройшов семінар-практикум "Основи робототехніки Lego Lego Mindstorms EV3". Дружня атмосфера та високий професіоналізм викладачів-методистів надихнули наших колег до нових творчих здобутків. Ярослав Михайлович Янковенко та Кирило Романович Андрієць, викладачі з робототехніки завжди готові удосконалюватити свої навички.

Запрошуємо у новий гурток "Основи робототехніки. Розумний будинок. Інтернет речей".

Запис у відділі ІКТ

+ 38(044)280-63-26


Юнацький Чемпіонат Європи з Го 2018 вже в Києві!

27972968 1963931907004478 7608996091551524121 nВперше в Україні, 29-31 березня, відбудеться 23 юнацький Чемпіонат Європи з гри в Го. Проводить його Київський Палац дітей та юнацтва. Організатором змагання є Всеукраїнська громадська організація «Федерація ґо (бадук, вейчі) України».

Змагання проводяться за підтримки Міністерства молоді та спорту України, Управління молоді та спорту, Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Києва, Київської міської державної адміністрації та Європейської федерації Го.

В змаганнях братимуть участь триста юних спортсменів з вісімнадцяти країн Європи. Учасники Чемпіонату змагатимуться в трьох категоріях: U 12 (категорія до 12 років), U 16 (категорія до 16 років), U 20 (категорія до 20 років). В цих категоріях будуть розіграні путівки на юнацький Чемпіонат світу 2018 року. Для учасників турніру відбудуться майстер-класи від професійних гравців з Го: Артема Качановського і Андрія Кравця.

Також учасники Чемпіонату зможуть взяти участь в творчих майстер-класах та в екскурсіях містом, відвідати аквапарк і столичні музеї. 

Більш детальна інформація: http://eygc2018.org.ua

Президент УФГО Яценко Дмитро Олександрович 

+38 (063) 620 59 04


 

Всеукраїнські змагання зі спортивного танцю «Премєра»

27972600 1969528379778164 1502812253803502128 n17 лютого 2018 року відбулись Всеукраїнські змагання зі спортивного танцю «Премєра». Організатори заходу: Київський Палац дітей та юнацтва, ансамбль спортивного танцю «Фаворит». В змаганнях взяли участь 740 спортсменів із 14 міст України. Серед переможців і призерів змагань – гуртківці Палацу. Вітаємо кращих танцюристів України!

Детальніше


 

Всеукраїнські змагання зі спортивного танцю «Премєра»

17 лютого 2018 року відбулись Всеукраїнські змагання зі спортивного танцю «Премєра». Організатори заходу: Київський Палац дітей та юнацтва, ансамбль спортивного танцю «Фаворит». В змаганнях взяли участь 740 спортсменів із 14 міст України. Серед переможців і призерів змагань – гуртківці Палацу. Вітаємо кращих танцюристів України!

Срібло і два Спеціальні призи на ХI Інтернаціональному цирковому фестивалі в Альбасете!

28168708 1969249386472730 8825112015874193320 nВікторія Дзюба, вихованка народного художнього колективу дитячо-юнацького цирку «Але-ап» КПДЮ виборола Срібло і два Спеціальні призи на ХI Інтернаціональному цирковому фестивалі в Альбасете. Вітаємо Вікторію і педагогічний склад колективу «Але-ап» з перемогою!

Детальніше


 

Срібло і два Спеціальні призи на ХI Інтернаціональному цирковому фестивалі в Альбасете!

Вікторія Дзюба, вихованка народного художнього колективу дитячо-юнацького цирку «Але-ап» КПДЮ виборола Срібло і два Спеціальні призи на ХI Інтернаціональному цирковому фестивалі в Альбасете. Вітаємо Вікторію і педагогічний склад колективу «Але-ап» з перемогою!

Закон «Про освіту». Для молоді? Для молоді! Для молоді…

28167291 1968259446571724 9125511429905747328 nНовий закон «Про освіту» ухвалено. Цей документ готувався більше трьох років, узгоджувався з освітянами, батьками, навіть зі студентами. Які аспекти нового закону цікавлять молодь країни?

Починати навчання в школі з 6 або 7 років?

«Початкова освіта здобувається, як правило, з шести років. Діти, яким на початок навчального року виповнилося сім років, повинні розпочинати здобуття початкової освіти цього ж навчального року», - стаття 12.

Детальніше


 

Закон «Про освіту». Для молоді? Для молоді! Для молоді…

Новий закон «Про освіту» ухвалено. Цей документ готувався більше трьох років, узгоджувався з освітянами, батьками, навіть зі студентами. Які аспекти нового закону цікавлять молодь країни?

Починати навчання в школі з 6 або 7 років? «Початкова освіта здобувається, як правило, з шести років. Діти, яким на початок навчального року виповнилося сім років, повинні розпочинати здобуття початкової освіти цього ж навчального року», - стаття 12.

Також, серед пріоритетів державної політики у новому законі виділяються нові трактування поняття «освітня послуга»: формальна, неформальна, інформальна (тобто самоосвіта). Це означає, що отримувати освіту можна у різних формах, за різними способами та у різноманітних навчальних закладах.

Скільки років будемо вчитися?

З 2018 року здобуття повної середньої освіти становитиме 12 років. Для тих, хто вже навчається, поки що не зміниться – 11 років. З цього питання кореспонденти газети «Міст-М» провели опитування серед школярів і педагогів. Думки різні.

Оксана, 16 років, 11 клас:

- Гарна ідея, якщо це допоможе розвантажити шкільну програму і будуть давати більше часу для вивчення матеріалу.

Тетяна, педагог:

- Я вважаю, що це непотрібно – сидіти в школі 12 років, тому що діти виходять зі школи у 18-19 років, коли дехто з них уже може мати власну сім’ю, отримувати професію, заробляти гроші.

Анна, 16 років, 11 клас:

- На 12 років немає сенсу розтягувати, втрачаєш один рік.

Анастасія, 15 років, 10 клас:

- Я вважаю, що це калька з Європи, це така реформа, до якої ми - українці ще не готові.

Чому стільки розмов навколо мови навчання?

Стаття 7 Закону про освіту визначає, що державна мова є мовою освітнього процесу в навчальних закладах. У ній сказано: «В закладах освіти відповідно до освітньої програми можуть викладатися одна або декілька дисциплін двома чи більше мовами – державною мовою, англійською мовою, іншими офіційними мовами Європейського Союзу».

Особам, які належать до національних меншин, гарантується право на навчання в комунальних закладах освіти для здобуття дошкільної та початкової освіти, поряд із державною мовою, також мовою відповідної національної меншини. Чи є в цих положеннях дискримінація чи ні, вирішуватиме Венеційська комісія. Почекаємо.

А думки українців з цього приводу такі:

Олексій, кандидат наук, викладач університету:

- Проблема багатомовності часто піднімається досить штучно, з метою відвернення уваги суспільства від якихось більш важливих питань, адже питання мови завжди викликає емоційну реакцію. Особисто моя думка, що наука в країні має бути одномовна у нашому випадку – українською. Багатомовність особливо в науковій сфері викликає проблему ускладнення професійної комунікації, адже універсалізація термінології у вимовах багатомовності майже не можлива, а це в свою чергу ділить науковий світ на «мовні» осередки. Проблема мови в Україні це інструмент політичного популізму, тому на мою думку її вирішення не є вигідним для української політики.

Оксана, школярка:

- Якщо ми будемо спілкуватися не українською мовою - вона зникне. На мою думку, лише патріоти нашої держави закликають спілкуватися рідною мовою, щоб зберегти її традиції.

Анастасія, 16 років:

- На щастя, у моїй школі нещодавно почали практикувати уроки українською мовою. І заради цього, я вважаю, варто сміливо дивитися у майбутнє задля розвитку цілісної держави.

Олександр Т., професор кафедри теорії та історії журналістики:

- Через цей закон про мову ми отримали конфронтацію на сході України, з державами-сусідами, тим паче, що деякі викладачі української філології й досі вживають або русизми або (як телеканал СТБ) калькування російською мовою на українську («професоркиня», «водійкиня», «дрототяг», «теплотяг» тощо).

Журналісти газети спробували з’ясувати, навіщо діти здобувають освіту?

На це питання в законі відповідають так: «Метою повної загальної середньої освіти є всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідності, трудової діяльності та громадянської активності».

Кожен може вже сьогодні спробувати оцінити себе, чи відповідає він цим вимогам?

Що буде оцінюватися на «виході» зі школи?

Зрозуміло, що недостатньо отримати лише знання, які зазвичай оцінювалися. Їх сьогодні стільки, що немає сенсу намагатися їх вивчити. Тому вводиться поняття компетентностей – наявність знань, уміння їх здобувати та досвіду, необхідних для ефективної праці. Для українських школярів головними визначені: вільне володіння державною мовою, здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами, математична компетентність, навчання впродовж життя, культурна компетентність, підприємливість та фінансова грамотність тощо. Результати навчання визначатимуться за стандартами освіти.

Наскільки складно буде вступати у заклади вищої освіти?

В Україні відбувається значне скорочення бюджетних місць. Між абітурієнтами точиться жорстока конкуренція за «місце під сонцем». Багато старшокласників тяжко навчаються для того, щоб вступити в омріяний університет, добре складають іспити і, нажаль, не проходять на бюджетні місця. Оплачувати захмарні ціни контрактів у багатьох з них немає коштів і їх навчання припиняється. Держава втрачає майбутніх високоякісних спеціалістів, коли відкидає таких старанних молодих людей.

Артур, режисер:

- Через введення ЗНО складно стало набирати на творчі спеціальності, а саме: акторську майстерність, режисуру, музику. Проблема в тому, що творчий конкурс має бути основним для цих факультетів. Наприклад, при вступі на спеціальність з режисури, написання творів під час екзамену з української мови та літератури має оцінюватися не лише граматика, а й творчий підхід абітурієнта. А сьогодні така ситуація, що ми набираємо у творчі вузи не талановитих, а просто грамотних.

Євгенія, викладач іноземних мов:

- Я вважаю, що нові введення вступу до вишів, не впливають на знання учнів. Творчі конкурси потрібні лише на художньо-графічні спеціальності.

Надія Іллюк, завідувач відділу інформаційно-творчого агентства «ЮН-ПРЕС» КПДЮ, керівник секції журналістики Малої академії наук України:

- По-перше, майбутні абітурієнти та їх батьки, на сьогодні, не можуть об’єктивно визначити пріоритетні виші тому, що до останнього не знають прохідного балу обраного вишу. До того ж, абітурієнти зможуть подати максимум сім заяв до чотирьох вишів. По-друге, має бути обов’язково профільний творчий конкурс, тоді «відсіється» та кількість абітурієнтів, які справді не готові до навчання на обраних факультетах. По-третє, медіаспрямовані абітурієнти теоретичну підготовку можуть отримати у навчальних та позашкільних закладах освіти, а практично - не мають тих «робочих місць», щоб пройти професійну апробацію на професію та прийти з практичним результатом: творчою папкою, рекомендаціями, авторськими доробками організацій, які у майбутньому можуть стати їх інвесторами.

Людмила Ткачук, завідувач відділу біології Київського Палацу дітей та юнацтва:

- Наші випускники вступають у виші, де є природничі та ветеринарні факультети, на яких завжди високий конкурс вступу. Наші вихованці є конкурентно-спроможними. Так як, для них на високому рівні викладають предмети педагоги у гуртках з природничих наук.

Звичайно, нашій державі ще далеко до ідеалу, але ми не втрачаємо надію на позитивні зміни у майбутньому. Ми знаємо, щоб зробити значні зміни в державі, потрібно починати змінювати себе. Цим і займаємось!

Катерина Смоловик

Заняття, які надихають

27972899 1443266075800903 2777599796877544066 n16 лютого відбувся тренінг з курсантами авіаційно космічного центру КПДЮ за програмою "Особистісний розвиток курсанта льотно-штурманської підготовки".

Детальніше


 

Заняття, які надихають

16 лютого відбувся тренінг з курсантами авіаційно космічного центру КПДЮ за програмою "Особистісний розвиток курсанта льотно-штурманської підготовки".

Цього разу учасники дізнались про особливості сприймання інформації; про види та взаємодію відчуттів, а також пройшли тестування за методикою "Визначення домінуючого типу сприймання за роботою провідних аналізаторів".

Далі буде

Закінчилась «Масляна туристська»

27867791 1411433635627535 3650047407320668719 nЗакінчилось святкування нашого щорічного свята «Масляна туристська», яке було організовано Київським Палацом дітей та юнацтва! Всі гості залишились задоволені, втомлені та нагодовані:)

В рамках святкування у всіх гостей була можливість не лише поїсти млинців, а і активно відпочити, згадуючи українські традиції зустрічі весни і проводів зими.

Детальніше


 

Закінчилась «Масляна туристська»

Закінчилось святкування нашого щорічного свята «Масляна туристська», яке було організовано Київським Палацом дітей та юнацтва! Всі гості залишились задоволені, втомлені та нагодовані:)

В рамках святкування у всіх гостей була можливість не лише поїсти млинців, а і активно відпочити, згадуючи українські традиції зустрічі весни і проводів зими.

Завершилось свято проводами зими — обрядовим спаленням опудала «Чучеліни». Однією з традицій є закладення в опудало записочок з побажаннями, чого ви бажаєте позбутись у наступному році. Що всі з радістю і зробили!

Завершила свою роботу VIІ Відкрита міська методична виставка «Інтеграція шкільної та позашкільної освіти як провідний вектор розвитку та модернізації сучасної системи освіти України»

27868099 1964286906968978 6869773457801001242 nЗавершила свою роботу VIІ Відкрита міська методична виставка «Інтеграція шкільної та позашкільної освіти як провідний вектор розвитку та модернізації сучасної системи освіти України», що проходила 13-16 лютого 2018 року в Київському Палаці дітей та юнацтва.

Детальніше


 

Завершила свою роботу VIІ Відкрита міська методична виставка «Інтеграція шкільної та позашкільної освіти як провідний вектор розвитку та модернізації сучасної системи освіти України»

Завершила свою роботу VIІ Відкрита міська методична виставка «Інтеграція шкільної та позашкільної освіти як провідний вектор розвитку та модернізації сучасної системи освіти України», що проходила 13-16 лютого 2018 року в Київському Палаці дітей та юнацтва. 
У роботі виставки взяли участь 22 заклади загальної середньої та позашкільної освіти Києва та освітні заклади з Бердянська, Василькова, Житомира, Запоріжжя, Кропивницького, Ніжина. 
Виставки проходила за підтримки та сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту міста Києва, Київського університету імені Бориса Грінченка, Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Інституту модернізації змісту освіти МОН України, Інституту проблем виховання НАПН України.

Основною метою та завданнями виставки були сприяння вивченню творчих здобутків, перспективних педагогічних ідей і технологій інтеграції позашкільної та шкільної освіти, підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, створення інформаційно-ресурсного банку передового досвіду роботи методистів у системі позашкільної освіти.
Творчість, креативність, професіоналізм, високий потенціал у роботі, позитивність, відданість справі, патріотизм, любов до дитини – це якості педагогічних працівників позашкілля, які з успіхом були продемонстровані на майстер-класах, презентаціях, інтегрованих заняттях, творчих звітах тощо.

За результатами участі у виставці визначені переможці, які відзначені дипломами та подарунками.

Переможець у номінації «Профільна освіта у закладі позашкільної освіти як відповідь на запит сучасності та потреби випускника» – Будинок дитячої та юнацької творчості Голосіївського району м. Києва.

Переможці у номінації «Методичне забезпечення організації інтегрованої взаємодії закладів позашкільної та загальної середньої освіти»:

  • КПНЗ «Київський центр дитячо-юнацького туризму, краєзнавства та військово-патріотичного виховання»;
  • Центр дитячої та юнацької творчості Шевченківського району Запорізької міської ради Запорізької області;
  • ЦДЮТ ім. Є.М. Руднєвої відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Запорізької області;
  • Санковська Ірина Мечиславівна, методист дитячого оздоровчо-екологічного центру Оболонського району м. Києва, переможець Всеукраїнського конкурсу «Освітній Оскар 2017» в номінації «Методист».

Переможець у номінації «Формування компетентностей слухачів закладів позашкільної освіти: критерії, моніторинг, засоби» – Київський Палац дітей та юнацтва.

Переможець у номінації «Сучасні моделі співпраці закладу позашкільної освіти та закладу загальної середньої освіти у формуванні конкурентоспроможної особистості слухачів» – Комунальний заклад «Центр дитячої та юнацької творчості» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області.

Вітаємо переможців!

Один день з життя гуртка КПДЮ. Рукотворне диво - мозаїка.

28055891 1962660670464935 2410228231451105876 nСьогодні мозаїка переживає друге народження. Зростаючим попитом користуються мозаїчні картини і панно, які прикрашають стіни готелів, презентабельних ресторанів, виставкових залів, магазинів, нових будинків і квартир.

Київський Палац дітей та юнацтва у цьому сенсі не виняток. Стіни його будівлі прикрашені мозаїками та панно, які 54 роки тому були викладені випускниками Палацу Адою Рибачук та Володимиром Мельниченком.

Детальніше


 

kmda baner2

 

kmda baner2 (1)

 

monu