Форум молодіжних прес-центрів столиці

Щорічна традиційна зустріч юнкорів міста відбулася 4 грудня 2018 року в Київському Палаці дітей та юнацтва. Координатор шкільної преси м. Києва інформаційно-творче агентство «ЮН-ПРЕС» зібрало понад 100 шкільних редакторів, кореспондентів, аматорів теле- та фото-справи. Тема зустрічі «Інтерактивна платформа молодіжної преси».

Програма Форуму мала інший формат, але не менш захоплююча та цікава, ніж попередні зустрічі юнкорів столиці. Організатори заходу не припиняють дивувати учасників своєю фантазією.
Журналістка прес-центру РетроФест Анна Сибірська підготувала для молоді майстер-клас «Журналістика в деталях на основі роботи прес-центрів»; «Створення сучасного ТБ контенту молоддю та для молоді» – майстер-клас під такою назвою провела, тележурналіст Тетяна Осико. Також, відбувся майстер-клас від Надії Іллюк, керівника Інформаційно-творчого агентства «ЮН-ПРЕС» Київського Палацу дітей та юнацтва – «Воркшоп ідей для створення фестивальних проектів». Про «Модель успішного Інтернет-видання» – розповіла Вероніка Застольська, керівник гуртка «Культура мови журналіста», редактор журналу «Молодь без кордонів» агентства «ЮН-ПРЕС» Палацу.
Отож, під час Форуму стартував XVIІ Міжнародний фестиваль-конкурс дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». Тема Фестивалю: «Брендинг моєї країни, моєї родини» за якою було проведено роботу з практичними кейсами за номінаціями «Прес-весни-2019». Наприклад, станція «Телефільм», де учасники Форуму прослухали особливості роботи телепродукту націленої на розвиток брендингу України. Кожна група виконувала творче завдання на задану тему, яке розділялося на етапи. Діти навчилися за короткий термін розробити поняття «брендинг» у телевізійному форматі, газетному, журналістській роботі, медіапроекті та фото.
На Форумі кожен з учасників знайшов щось для себе: новачки — безцінний досвід і практичні поради; ентузіасти шкільної преси — допомогу у створенні свого видання, а найактивніші учасники, які набрали найбільшу кількість балів, отримали додаткові бали до своєї роботи у рамках ХVІІ Міжнародного фестивалю-конкурсу дитячо-юнацької журналістики «Прес-Весна на Дніпрових схилах».